Pages

Sunday, August 22, 2010

jumaat lepas..

hari jumaat hari tu, kuar gi isi minyak kete.
aku kuar sorang, malas nak ajak mak.
sebab dah tau, mak mesti x bley nak tinggal favourite drama dia kat tv sampai petang. huhu~

pas isi minyak, pegi terjah Iris Wedding House, tengok bunting/banner.
dia buat bunting satu RM45. banner pulak 1 kaki RM3..
kalau nak design sendiri, kena add up lagi RM30..
aku tengok design diorang biasa sangat, x menggoda aku..
nanti mintak En Hunny tengok kat sana pulak.

then pegi jalan-jalan. pusing cari baju.
dah lama x shoping baju rasanya. tapi, standard la.
x banyak yg menarik kat sini. huhu~ sambar t-shirt je.

pegi DKay.. cancel wedding package yg amek kat dia.
dah agak, deposit bakar nacam tu aje.
tapi, diorang x terfikir ke. majlis lama lagi.
plak tu, call shasha nyah x dapat. office pun x dapat.
x ke haru kalau tiba-tiba on the big day diorang x muncul?
naya..

then, balik call kadkahwinku.com.
tanya balik pasal kad kawen yg buat aku bergaduh ngan En Arnab Hunny.
still available, n x payah nak add payment if nak letak pic n printed sampul.
pastu call Anuar Lumiere, nak cancel kad.
harus-lah mamat tuh keluar lenggok-lenggok dia x bagi aku cancel.
konon deposit bakar camtu jerk. even aku dah explain kat dia yg aku ada amek boxes of cakes kat dia.
degil betul lah. kan cuma draft?
dia kata, if aku nak cancel boleh. tapi En Hunny punye side kena on-lah.
then aku call lah En Hunny balik.
dia suruh call balik Lumiere, cancel kad aku tapi on kad dia.
buat 1 side je, x payah masuk majlis kat segamat.
nasib baik ok. kadang tu rasa macam mengada sangat je aku ni.
degil! tu yg En Hunny cakap. kalau nak 1 benda, selagi x dapat selagi tu la asek dok cakap je.
alaaa~ selalu macam tu pun kalau benda tu aku rasa betul.
mesti la aku menegakkan apa yg aku rasa betul, kan?

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers