Pages

Sunday, October 10, 2010

sekolah saya

lama betul x update story mory.. hehe~
sampai lupa last entry bertitle apa.
jap, tengok post lama..
.
.
.
.
.
.
.
.

owh.. pasal en tut.. *sensored* rupanya.
huhu~

biarlah dia.
hari tu dia add aku di facebook.
maaf, x boleh nak confirm. so i letak u kat senarai ignore aje.. huhu~

dah nak masuk 3 minggu kat sekolah.
banyak gila job aku dapat.
bermula dengan jadi cikgu koperasi.
next was jadi guru penasihat untuk Kelab Kebudayaan dan Fotografi, Kelab Bomba dan Bola Sepak.
hambik kau. bola sepak.. jangan main-main.
nampaknye, lepas ni kena rajin-rajin amek tuisyen ngan En Hunny la.. haha~

minggu lepas, jadi cikgu relief saje.
dari kelas depan, sampai kelas belakang aku masuk.
paling mencabar, 1 Gemilang.
nama pun gemilang kan, sakit mata dan tekak lah aku kat situ untuk 1 masa.
huhu~
sepanjang masuk kelas, aku cuma berkenalan, n buat game sikit.
nampaknye, aku kena prepare something untuk aktiviti dalam kelas lah.
boring, tambah sengsara kalau kena relief untuk 2 masa. 80 minit kau tau?

minggu lepas, kena relief budak form 3.
nama je nak exam, tapi bising macam budak darjah 2.
aku denda sorang budak berdiri sebab bising.
hampir 20 minit, baru aku suruh duduk.
menjerit tu, normal lah.
nak lawan suara budak yang 36 orang tu.. seksa!
sampai ada budak tegur :: merdu suara cikgu!
aku debik sebijik kang, tahu lah!

kat rumah, practise jadi cikgu garang.
x nak jadi cikgu lembut.
*even En Hunny dan kawan-kawan ketawa bila aku keluarkan statement tuh*


apa?
aku ni x garang ke?


minggu depan balik kampung.
yeayy!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers