Pages

Saturday, November 20, 2010

cubit paha kiri, kanan pun rasa tau!

bukan aku yg cubit, lah! huhu~
tadi lepas majlis korban kat sekolah, keluar dengan En Hunny.
pegi Seremban je.
cari barang nak bagi abang, n barang hantaran dia yg masih belum settle.
kalah perempuan.
sebab aku punye dah beli siap lama.. ;p

dia rasa dia sudah berisi.
makin comel.
*aku rasa biasa je.. x suka lelaki kurus..*
try seluar, dah banyak bertukar size.
masuk levi's, kena amek seluar yg bukan size dia.
then alter, bagi kecik.
muka sangat tension, sebab seluar yg dia suka x de size.

sebelum tu beli short crocodile.
tu yg terkantoi size dah bertukar.

dia masam je.
x nampak senyum sikit pun.
dalam kereta, aku diam bila dia diam.
lepas tu, dalam diam-diam tu la aku nanges.
huhuhu.. =,(

sedih bila tengok dia macam tu.

nanti kite work out kat gym same-same k, sayang..
i tetap sayang you, walau ape pun keadaan you esok-esok..
<3

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers