Pages

Sunday, September 25, 2011

necessary or unnecessary?

jalan-jalan kat mudah.my..
jumpa baby cot 2nd hand..
orang tu nak let go sebab x ada space dalam rumah dia.
rm150 je..
aku rasa macam nak sangat beli sebab harga paling rendah untuk baby cot yang aku pernah jumpa is between rm250++..
lagipun, kita tak tahu baby nak tidur dalam tu lama atau x kan..
so, rasa macam affordable je harga dia.
yet, barang nampak cantik.

aku try text the owner.
perempuan cina.
dia call balik pagi tadi, masa otw pergi brunch dengan hubby.
dia memang nak jual dekat orang dekat-dekat, sebab dia kat seremban je.
ok la, x jauh sangat.
tapi...


hubby x setuju pulak.
kata dia, awal lagi.
nanti baru cari.
tapi, nanti dah x ada baby cot dengan harga tu.
macam biasa, aku mati ayat nak cakap lagi.
plus, hubbby tengah demam selsema.
kepala berat.
x pasal-pasal pulak karang aku kena marah..


so.. is it necessary ke tidak sebenarnye ye???

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers