Pages

Wednesday, December 14, 2011

SBPA

tahun depan, ade jadual gaji baru untuk cikgu..
cikgu je ke atau semua kakitangan awam, aku pun x sure..
semalam tengok jadual tu, sikit pun aku x faham.. huuhu~
khamis depan ada taklimat kat sekolah, tapi x gagah nak pergi.
hello puan HM, saya tengah cuti bersalin tau..
bukan cuti sekolah..
kalau saya tegah cuti sekoalh, bley la nak panggil saya datang sekolah bila-bila awak nak.
tapi, cuti bersalin adalah hak saya.
takkan nak suruh datang jugak, kan?
nasib kamu lah puan..

berapa pun gajinye, aku terima.
yang aku tau, ada naik sikit..
huhu~
memang jenis x berapa nak amek tahu sangat sebenarnya..
tau, cukup bulan gaji masuk..

1 comment:

mia-ina said...

betul.mmg ada naik sikit je la...br sign

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers