Pages

Saturday, August 13, 2011

berbuka sendiri?

hari ni buka kat rumah mak mertua.
hubby dah rindu masak lemak mak die la tuh.. huhu~
esok?
mungkin aku akan berbuka sendiri.
alasan?
hubby akan keluar berbuka bersama kawan-kawan beliau TANPA isteri.
ada sedikit sedih dan sayu di situ.
punca?
:: macam biasa, aku tahu sendiri. bukan dari mulut dia.
:: terpaksa buka puasa sorang-sorang.
:: x ada inisiatif ke nak tolak @ at least bawak la aku same!

aku bukan kesah sangat tang makan-makan tu.
tapi, sejak dah jadi wifey ni..
everything yang kite buat, hubby is the 1st thing muncul dalam kepala.
nak beli Dynamo murah pun teringat hubby jugak, tau!
so, it makes me wonder la..
ade tak muke aku ni terpampang kat kepala dia masa dia plan something?

p/s kalau la rumah mak dekat... hmmm~

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers