Pages

Monday, August 15, 2011

kisah semalam~ Ramadhan 14

semalam cukup 2 minggu kita puasa.
malam tadi pun terang je, bulan penuh.. =)
ada kisah rupanya pada 2 minggu Ramadhan tu.. huhu~

last post, hubby bagi tahu nak berbuka kat luar dengan Ca'ir n Misri.
ada orang belanja.
kan aku tahu sendiri.
lastly, pagi Sabtu hubby bagitahu sendiri.
tapi via texted aje.
motif? *takot la tuh nak cakap face to face!*

hubby balik tengah hari, aku buat muka selamba.
godek-godek website window shopping barang baby.
lepas tu baring depan tv tanda buku budak.
dia tegur, sepatah aje aku jawab. * durhaka* huhu~
petang, berbuka kat rumah mak mertua.
mood masih sama. diam saje.
sampai la ke Ramadhan 14 tu.

tengah hari, balik rumah lepas tolong mak masak sikit-sikit.
dalam hati dah plan nak berbuka dengan mak.
carik kasih sayang mak mertua pulak.. huk~

tiba-tiba..
:: mama x yah masak la petang ni. ikut papa jek..
*eikkk? salah dengar ke?*
siap suruh iron baju segala bagai sebab nak berbuka kat luar.
rupanya terkesan jugak ye ke-diam-an aku 2 hari ni.
sampai tiba-tiba baik hati pulak nak memujuki hati aku yang berduka lara ni..
hehehe~

anyway, thanks hubby sebab bawak saya semalam even kita x makan 1 meja.
saya enjoy duduk dengan wife Ca'ir yang sama-sama preggy dan kuat makan tu..
;p

p/s saya belanja baju raya nanti, k?

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers