Pages

Wednesday, July 6, 2011

ambulans = kereta cikgu

ada budak jatuh kat bilik wuduk tadi.
so, as guru bertugas.. sekali lagi aku yg kena bawak dia pegi hospital.
laju-laju je aku bawak.
nak tolong cucikan, cikgu pulak yang ngeri..
hehehe~

sampai spital, tunggu mak dia.
call si ayah, kat hutan pulak.. *anak askar la tuh*
masa tunggu mak dia datang, ada accident lain kat junction masuk PD.
teruk budak tu.
driver trauma. menangis je.
maybe sebab dia sorang je selamat.
2 collapsed, sorang luka.
berdarah dahi die, meleleh kat tudung.
lalu depan aku pulak tu.
terpaksa la paling muka tempat lain.
cikgu takut darah.. huhu~

oleh sebab doctor dah kena buat yg urgent dulu, student aku kena tunggu.
masa aku balik pun, die still kat kerusi tu jugak.
nasib baik mak die dah datang.


dua kali dah ni.. sepanjang bertugas ade aje yang luka, sakit-sakit..
ibu mengandung ni jugak la yang bertungkus lumus.
lagi 3? ntah die tahu ada budak jatuh, ntah x..
hmmm~

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers