Pages

Tuesday, July 26, 2011

glucose..

tahu kan preggy mommy kena minum air glucose?
aku baru balik je ni.
huhu~
masuk 24 minggu, kena minum air x sedap tu kat klinik.
mula-mula datang ambil darah, then minum segelas..
bukan segelas sangat la..
sebab dia se-mug ..
besar mug yang aku selalu bancuh air milo tiap pagi.
nak menangis dah aku minum.

masa kena ambil darah tu, aku dah toleh tempat lain.
alasan.. :: taknak tengok jarum tu masuk..
rasa, x pe..
then masa minum tu, aku membelakangkan orang yang ramai tunggu turn nak serah urat. huk~
hubby dah perhatikan aku masa tu.
sebab glucose dia penuh 1 pack ubat tu.
dia sibuk imagine macam mana wife dia yang agak lembik-lembik kuat ni nak telan..
hehehe~
dan akhirnya, aku sedekahkan se-mug air manis tu kat semut-semut depan Bank Islam.
mesti diorang tengah hooray-hooray.. hahaha

lepas 2 jam, datang balik untuk 2nd blood test.
ni untuk tengok whether kandungan gula dalam darah kita di paras normal atau lebih.
masa nurse tanya.. muntah x, haruslah dengan yakin aku cakap takkkk...
padahal..  -_-"

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers