Pages

Monday, July 4, 2011

x tahan sungguh!

cepat sangat perut rasa lapar.
kalau kat sekolah, aku akan pegi makan pukul 10am..
brunch sekali gus..
pastu tapau kuih 3 biji, utk bekal tengah hari sket.

ohhh~ sungguh aku x tahan lapar.
kalau biar masuk angin sikit, mula la nak menghambur keluar ape yg baru masuk dalam perut.
salah makan sikit, muntah.
macam petang semalam..
makan nasi goreng ikan masin, pastu muntah kat tepi 7e..
tu isi perut ke2 kat 7e..
hehehe~

dan sekarang, aku tengah lapar lagi.
dah siap masak untuk dinner.
sambal tempe+ikan bilis aje..
n sayur petola tumis air..
aku dah makan sikit sementara nak tunggu Hubby balik beli ketumbar..
nak buat ayam goreng.
tapi rasa x tahan sangat ni..
cepat la balik..
saya nak makan!!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers