Pages

Tuesday, November 1, 2011

pass baton!

hari tu post kekecewaan sebab x dapat attend kenduri cousin..
this is the fact.. huhu~
Mr Hubby x pegi pun keje..
x pegi game jugak petang Sabtu tu..
sebab.... Demam!
hehehe~

mula-mula, tunjuk protes jugak la..
tapi, aku kan lembut hati orangnye..
tengok dia bersin-bersin.. selsema..
pakai sweater pulak even dengan short.. hohoho~
pergi la jenguk dia dalam bilik tu..
pakai kan coolfever.. cool kan aku? hahaha!

jadi la aku nurse x bertauliah dari jumaat sampai ahad..
sudahnya, ahad malam dia pass baton lak kat aku.
hidung dah mula berair, kepala berat.
esoknya, Isnin aku pulak yg demam..
amek kau.. laki bini mc.
huhuhu~

nasib baik baby x keluar lagi..
kalau x, dengan baby sekali demam..


p/s 10 days more.. counting days.. huhu~

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers