Pages

Monday, October 24, 2011

patut ke tidak?

hehehe~
semalam, pagi-pagi dah merengek nak keluar.
dari hari tu lagi ajak hubby keluar dating..
kes boring duduk kat rumah la ni..

jadi, buat trick macam-macam nak keluar even hubby kata pening kepala pagi tu.
picit-picit sambil jual minyak..
ajak pergi Putrajaya..
nak berjalan, x hengat perut dah sarat. perasan gagah la pulak! huhu~
tapi, ajak punya ajak.. hubby lari masuk bilik pulak.
maka, aku diam aje la..
sudahnye, diam sampai ke petang.

maknanya, dah merajuk la tuan empunya badan ni kan.
semalam janji nak keluar breakfast.
tapi masing-masing buat breakfast sendiri kat dapo.
dia buat horlick, aku buat kopi.
dia makan biskut tiger, aku makan telur goreng.

pastu masuk bilik, tido.
petang pukul 2++, baru tanya..
:: mama nak keluar ke? *aku dah merengek-rengek, baru nak tanye?*
:: mama lapar x? *soalan ni lagi la hangin..*

dengan muka sedih, aku siap-siap..
dia pulak sibuk nak picit-picit belakang la..
nak sayang-sayang la..
*malas nak layan*
mata dah merah kan, mana nak layan orang gedik-gedik camtuh!

siap-siap, keluar pergi makan kat mamak.
mamak PD je okeh!
then heading to Carrefour Rahang.
x sampai sejam, dah keluar.
beli ape? *HANYA pampers bby + coklat*
lepas tu balik.
aku dah tarik muka lagi.
siap merayu, :: mama x nak balik rumah..
tapi, x de respons pun..
dia cuma membebel, bgtahu aku dah sarat.
kaki dah lenguh-lenguh..
x larat nak jalan.

owhhhhh~ tension nye mama, nak!
makanya...
nak terus merajuk ke, x?
huh~

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers