Pages

Wednesday, October 12, 2011

rezeki baby..

saya dah terima lantikan untuk naik DG41 dari DC41!..
yeayyy~
aku la yg paling lambat sebenarnye.. huhu~
yg posting lg lambat dari aku pun dah lama rasa DG.. aku yg TERlambat sekali.. huhu~
x kisah la kan.. asalkan dah sah taraf..
=)


ari tu kan ade cakap pasal induksi, kan?
tadi Cikgu Amir jumpa aku kat bilik guru.
masuk-masuk je terus tanya..

Dia :: Nurul, larat x nak pergi kursus ni?
Aku :: Larat nih..
Dia :: nak pergi x?
Aku :: nak pegi sangat..

rupanya dia dah tolong telefonkan orang jabatan pelajaran n9..
bagitau keadaan aku nih..
pastu, unit latihan suruh buat surat untuk mengatakan aku akan tanggung semua risiko masa kat sana.

baby.. jangan kuar lagi ye..
bagi mama settle ni dulu..
so, tahun depan x yah g kursus lama-lama.
x yah tinggal baby ngan papa.. kan?
*dengan harapan baby faham.. huhu*



Sekali dia moving la..
maknanya...


baby support mama habis-habisan! =)

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers