Pages

Monday, October 3, 2011

masalah orang..

boleh jadi punca masalah kita, kan?
urmmm...
patutnye x boleh nak jaga tepi kain orang sangat.
tapi, secara x langsung buat aku rasa insecure pulak.

my friend texted ari tu.
ade krisis dengan hubby dia.
something yg aku rasa personal sebab aku pun x tahu sangat.

tapi, kisah dulu-dulu yang pernah hubby dia buat tu, menyentapkan jugak la.
having affair with some other woman.
tapi tu dulu.. sekarang, x tahu still ada atau x..

and the problem is, my hubby agak close dengan hubby dia.
kerja sama-sama, 1 team.
rumah pun selang berapa je..

aku bukan nak buruk sangka, cuma..
haishhh~

2 3 hari ni aku asyik ulang dialog yang sama je..
:: mama sayang papa sangat..
:: mama nak jadi isteri papa selagi mama hidup..

Ya Allah, peliharalah rumah tangga kami..
Amin...

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers