Pages

Wednesday, September 1, 2010

double happy..

last weekend, aku check in lagi di rumah En Hunny.
oleh sebab accountant terhormat saya dah masuk duit, so boleh la kuar pegi beli barang hantaran sikit.
hari jumaat, pegi KL. nak pegi Midvalley, terjah Sembonia.
pusing-pusing, sampai salah jalan. nak corner ke SOGO, jalan tutup.
patah balik, jumpa jugak Mid. masuk parking, hadooiii~
azab nye nak dapat parking! aku lupa plak hari jumaat selangor cuti Nuzul Al-Quran.
nasib lah. En Hunny selaku driver dah nak give up.
siap doa-doa biar dapat parking jugak, kalau x mesti dia ajak balik.
lastly, dapat jugak. *syukur*

sale tengah menggila kat Mid. seronok! sebab dah lama x shopping.
(^_^)
dapat sambar kasut n handbag hantaran. *suka!*

malam plak, pegi Jalan TAR ngan Kiela n hubby.
mak aiii~ sesak ya amat! naseb baek pegi malam, kalau siang ni mesti aku dah buka.. hehe
*yg ni, En Hunny yg cakap.. ada ke patut*
dapat sepasang, tu pun lepas tawaf kedai banyak kali n air dah habis 2 botol.
*suka lagik*
malam, lepak rumah Kiela kat ukay perdana.
main ngan baby Qisya. kecik rupanya budak tu. aku ingat besar.. hehe~
baik budak nye. x banyak ragam.
merengek sikit, sumbat susu trus diam.

Sabtu, balik Pd kul 12 t/hari,
sempat singgah Tesco Ampang, beli lagi 1 baju raya. warna hijau. fevret En Hunny.. =)
itu pun dia yang pilih. aku nak jalan tengok yang kat depan, dia x bagi.
paksa aku masuk dalam sebab takut aku tersambar lagi sepasang.. ngehehe~
En Hunny belanja novel.. =)

Ahad pagi, terlajak bangun. pukul 10 baru terjaga. *malu!*
nasib baik mak minang x de, dah keluar pegi pasar.
bangun, terus mandi n kemas barang nak bawak balik segamat.
mak minang balik, belajar buat kuih badak berendam.
seronok, sebab mak dia sangat baik.
asalnya, aku tanya-tanya je masa tolong mak dia buat pengat pisang petang semalam.
sekali mak minang cakap kat ayah minang masa buka, esok (ahad) nak tunjuk cara buat badak berendam kat Nurul.
malu lah sikit. sebab aku tanya je. x yah la susah-susah.
nasib baik la En Hunny memang suka makan kuih tu, so nampak la effort aku untuk gemukkan perut dia pas kawen nanti.. hahaha~

pukul 1 lebih macam tu, bertolak balik segamat. En Hunny tido sana malam tu.. hehe~
sampai pukul 4.30, duduk kejap pastu keluar carik ayam golek. buka sama-sama di rumah.
seronok lagik.

ni lah kerja aku since hari khamis lepas. 4 hari dengan dia buat aku rasa macam dah kawen pun ada. huhu~
seronok sangat-sangat, sebab En Hunny disukai orang-orang yg rapat dengan aku.
double happy sebab dia sangat sabar layan karenah aku yg kadang-kadang swing x tentu pasal..

(^_^)v
till then, daaa~

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers