Pages

Saturday, September 18, 2010

ego lelaki

lelaki memang ego kan?
i mean, diorang bukan jenis orang yg pandai nak show off their feeling in front of crowd.

semalam we are chatting thru phone, saja lah nak kacau dia b4 dia pegi kerja.
lumrah aku, suka bertanya soalan macam-macam. *budak bijak nih.. haha*
aku akan tanya sampai la aku yakin dengan jawapan tuh.
mungkin semalam dia rasa annoying.
mungkin dia rasa aku mengada.
mungkin jugak dia bosan dengan soalan-soalan yg aku bagi.
sebab tu lah dia asek nak naek suara masa cakap dengan aku semalam.

aku sentap jugak lah.
sebab aku cuma tanya.
and b4 this, dia akan jawab semua yg aku tanya, even lama-lama aku dengar intonasi dia berubah.
then aku stop lah.
last-last aku tanya dia.

aku :: apa masalah nye ni? u ada masalah dengan i ke?
dia :: x de pape pun.. *jawapan common*
aku :: habis tuh? yg asik nak marah-marah ni kenapa? period?
dia :: *gelak-gelak*

sudahnya, aku mintak maaf.
mana tahu kalau-kalau aku ada buat dia kecik hati dalam x sedar.
kalau-kalau aku ada buat salah yg dia x senang.
baru dia return to normal.
suara pun x naek dah lepas tu.

tapi main point nya cerita aku ni, aku bengang sebab dia x state pun yg dia nak datang rumah aku hari ni kat facebook.
dia cuma tulis, nak relax kat JB.
oii..oii..
epul boleh jerk state turun segamat road to JB..

*point carik gadoh*

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers