Pages

Sunday, September 19, 2010

i am proud of you, NURUL!

aku rasa, this is the very first time aku settlekan masalah aku dengan cara yg sangat matang..
big applause for miss nurul! *tepuk..tepuk..*
remember my last post?
pasal being friend with his cinta pertama?
already resolved with full of maturity.. =)

aku x melenting.
aku layan dia macam biasa. siap kasi tambah manja lebih pulak lagi..
=p

then aku tanya tahap kepenatan dia macam mana.
tengok dia macam okay je nak layan, so aku pun mula tanya soalan..

aku :: pa.. kalau ma kawan balik ngan ex boyfren, pa marah x?
dia :: kenapa? *suara kasar.. padahal tadi lembik ya amat*
aku :: x de la.. ma tanya.. kalau ex boyfren nak kawan, pa bagi x?

macam biasa, aku tahu dia x marah.
kadang-kadang aku sangat kagum dengan dia yg sangat open.
x macam aku.. huhu~

pastu, aku pun start masuk pada real question.

aku :: tapi kan, ma x open sangat macam papa..
dia :: kenapa nie??

aku pun cerita ketidaksenanganhati aku kat dia. semua.
intonasi suara sangatlah lemah lembut dan manja-x-bley-blah..
 
aku percaya dia.
cuma aku x percaya pada si ex. *i can't be friend with them*
so, untuk elakkan masalah esok lusa, better avoid si ex dari sekarang.

1 yg aku mintak, please and please no more ex'es in future.
i can consider if terserempak then tegur, rather than being contactable friend..
not even in handphone.
not even in facebook..
i've been hurt by the ex before. *before dengan En Hunny*
then i know the feels..
bila tiba-tiba someone yg pernah ada history dengan my boyfren tiba-tiba datang balik.
aku x mahu rasa sakit tu lagi..

jadi..
aku mintak maaf sebab aku rasa x berapa nk senang hati.
aku mintak maaf sebab masuk campur privacy dia.
aku mintak maaf sebab tamak.
huhu~

dia boleh terima. n dia kata dia sangat suka aku malam ni.
sebab aku marah dia dalam keadaan yg matang gila.. haha~

sory sayang. i have been so so greedy when it comes to love matters.
cuz i won't share my sayang with the ex.
sebab aku x buat.
aku tahu, x baik aku macam ni.
sebab tu aku mintak maaf awal-awal.
and thanks, sebab dia faham jugak apa yg aku rasa..

pasal si cinta pertama, forget your abang.
cuz he is my papa rite now!


p/s macam mana boleh kantoi nangis plak tadik??

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers