Pages

Wednesday, September 1, 2010

omg! kenapa baru sekarang?

hari khamis lepas, Am called.
actually, naek nombor je. takde nama.
so aku angkat lah.
masa tu kat dalam kereta, En Hunny baru fetch kat Terminal 2.

aku :: Hello..
dia :: hye.. kenal x sape nih?

aduss~ sape plak yg main teka-teki ngan aku petang-petang gini..

aku :: x perasan lah. nama x naik.
dia :: Am-lah..

oh tidak! oh tidak! kenapa sekarang? kenapa bukan 10 minit yg lepas? sebelum En Hunny datang?
sepanjang aku kawan dengan dia, dia x pernah call dengan niat "saja-saja".
kenapa lepas aku dengan En Hunny, niat tu datang?

sepanjang aku kawan dengan dia dulu, x pernah pun dia kata dia "suka".
kenapa baru sekarang? lepas aku jumpa bahagia?
aku dah cut loose dengan dia, lepas dia "cuba" nak sampaikan isi hati pada aku hari tu.
aku nak sangat bagitahu dia, aku dah bertunang.
aku dah ada cincin tanda yg mak minang sarungkan 25 dec tahun lepas.

aku pernah suka. tapi itu dulu.
masa tu dia x tahu apa tu KOMITMEN.
life dia cuma kerja n collect duit untuk bukak workshop macam yg dia nak.
sebab tu jugak lah aku terima En Hunny, sebab aku nampak future bila dengan dia.

aku cepat-cepat letak phone, bila sedar yg En Hunny senyap sunyi tak bersuara.
sudah lah. aku takut sangat nak kecikkan hati En Hunny lagik.
lepas aku TERguna duit yg dia bagi untuk buat something important, buat beli online handbag.
dia kata, "kenapa x bagi tahu papa dulu?"

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers