Pages

Thursday, September 23, 2010

somewhere in negeri sembilan

next monday, pergi taklimat kat Sekolah Berasrama Penuh Integrasi Jempol..
makna nya, dah x lama lah kat rumah.
ayah pun dari hari tu asyik sebut-sebut..

kakak dah x lama kat rumah..
lepas ni Aleeya kena tidur sendiri.
mak kena masak n kemas rumah sendiri.
kita kena pegi shoping naik motor la. 


adoi la.
tiba-tiba rasa sayu.
mungkin sebab lama kat rumah.

aku rasa ni yg paling lama kot sejak habis sekolah.
since bulan 2 aku kat rumah, sampai sekarang bulan 9.
7 bulan. lama tuh.
aku cakap dekat Aleeya :: lepas ni Aleeya tidur sendiri tau..
dia cakap :: Aleeya tidur dengan mak lah..
huhu~


aku selalu gaduh dengan dia. seronok buli budak kecik tu.. hehe~
dah la kata-kata innocent je.
tolong dia buat homework.
kemas rumah sama-sama.
nyanyi sama-sama.

nanti agak-agak aku homesick lagi x?



No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers