Pages

Sunday, September 5, 2010

sudah ok.. (^_^)

tadi buat cake.
tapi x rasa lagi macam mana. *nebes*
takut x sedap, even guna tepung ready made.. hehe~
propa lebih kan, poyo cam buat sendirik jerk..
ye la.. aku mantapkan skill memukul dulu. nak bajet time, berapa lama nak bake.
bau macam enak di makan. hehe~

tadi En Hunny called, masa tengah tunggu buka.
aku layan ala-ala separuh hati aje..  huhu~
hati masih belum melting lagi, even dah basuh dia sikit tengah hari tadi.
keras hati kan. =(

pukul 8, start bake dengan Hazriq n Aleeya.
pastuh main bunga api, main ngan Momo *kucing jantan fevret*..
dekat pukul 9, Aidil panggil. phone bunyi.
nasib baik ayah x sempat angkat, kalau x mesti ada sesi umpatan.. hehe~

borak-borak sikit.. okay lah.. mood tu datang sebab ayah sebenarnya.
kalau dia x buat lawak, x de makne nye aku nak ketawa riang.. huh~
sekarang, dah okey.. kot..
makna nya aku x yakin sangat yg aku akan ok 100%.
aku kan keras hati sikit.

=p

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers