Pages

Saturday, September 18, 2010

i was..

i was happy..
kenapa was?
kenapa bukan "i am happy"??

happy cuz he was here.
datang beraya dengan kawan-kawan *epul, abg mizi n tony*. =)
but the happiness became "was" sebab dia refuse untuk rasa cake yg aku bake sendiri.
yg buat aku bangun awal hari ni sebab nak bagi dia rasa cake air tangan aku.

masa aku basuh pinggan, baru dia pegi dapo.
aku cakap kat dia :: u x makan cake tu, i x bagi u balik!  *kejam!*

baru dia rasa. cuma sepotong.
aku kecik hati weiyyh~
i am cooking with full of love inside.
=(

bukan lah nak minta dipuji.
ambil la hati aku sikit.
rasa apa yg aku masak.
sedap x sedap belakang kira.
makan pun x bertambah.
nasib baik kawan dia semua tambah 2x..

dah nak nangis tau masa dia cakap :: cake tu simpanlah. kitorang diet..
oops~ bukan dah nak..
dah nangis pun.. =p
budak sememeh!
benda kecik pun nak terasa!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers