Pages

Thursday, July 15, 2010

alhamdulillah..




mula-mula.. aku sangat happy.. sebab aku dah baik dengan En Hunny Bunny.. (^_^)v
dia call petang semalam.. aku dengar lagu Tik Tok- kei$ha, macam x sangka pulak.. sebab dah nak masuk 3 hari telefon aku senyap sunyi daripada lagu tu. 

next, cupcake yang aku tempah untuk pujuk En Hunny Bunny pun dah selamat sampai pagi tadi.. dengan kemurahan hati Sha, aku dapat cupcake choc ganache 16pcs dgn harga RM35 sahaja.. murah, cantik pulak tuh! dapat pulak sponsor cake mase kenduri sebelah PD nanti.. triple joy~ 

tadaaa~ 
cantik kan??
click pada pic utk link ke shazicuppies..



macam aku kan??? haha~

ni lepas edit..
the best part yang aku suke gile~
tapiii...

ari ni aku dapat call dari makcik.. skolah die kosong 1 tempat, cikgu tu bersalin.. at first aku sangat hepi, sebab subjek yang kosong pun KH form 1 and BM form 1.. tapi tiba-tida ada sikit tambahan.. cikgu itu turut mengajar Add Math!! yaaa~ add math sayang.. 

aku dah la ada sejarah coklat pekat dengan subjek tuh.. SPM pun cukup-cukup credit jerk.. haruslah aku rasa x confident kan.. call En Hunny Bunny, dia suruh aku ambik je.. if x faham, tanya cikgu sedia ada. tunang kawan dia pun macam tu jugak. Chemistry lagi.. sama tough macam subjek yang aku dapat nih.. En Hunny Bunny x kisah if aku x nak, api dari cara dia tu aku tau la yang dia sangat mahu aku pegi.. lagi pulak aku selalu mengadu tension duduk rumah.. 
dalam kepeningan aku tu, terselit sikit rasa bersyukur.. nak cuba x??

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers