Pages

Saturday, July 10, 2010

saat ini..

dia datang.. huhu~ sakit perempuan.. saat ni, apa yang aku mahu cuma dia.. yup.. dari semalam, aku x dapat borak with privacy.. dia dah balik rumah bujang.. malam ni, saje buat perangai.. padahal, sakit ni tiap2 bulan pun datang.. huhu~ bukan selalu nak manja macam ni.. 


En Hunny Bunny :: makan la ubat sayang.. sapu minyak angin..
Me :: x mau.. nak u..
En Hunny Bunny :: mana boleh sekarang sayang.. i kena kerja, cari rezeki bersama sayang.. nanti balik kerja  
                             baru call k?

aku senyap je lah bile die cakap macam tu.. terharu, n terkesan dalam hati.. ye lah, tarikh kawin makin dekat.. aku kan kena faham, die kerja pun untuk aku jugak.. *i love u sayang*.. tapi biaselah aku, mesti nak buat perangai jugak.. cuma nak tarik perhatian.. jauh ni kan.. huhu~ tapi, sibuk macam mana pu die, meman die x lupe aku.. cume kadang-kadang bile dengan kawan tu die lupa diri kejap.. it's okay hunny, i'll let you enjoy your bachelor time now.. later, dah kawen kena kurang sikit la kan.. awak sudah ada wifey.. but, i promise.. u can keep on with ur futsal, minum-minum, bola and overtime.. cume maybe sumtimes u kena bawak i kot.. ngehehe~ except during your work on weekend lah.. (^_^)





No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers