Pages

Friday, July 30, 2010

kawan lelaki..

dulu, aku sangat pemalu dengan lelaki.
jalan tunduk je. *sampai sekarang okayy*
cuma sekarang dah kurang sikit lah.
dulu, aku kurang kawan lelaki. apatah lagi nak berkawan baik.

tapi dengan sorang budak ni, boleh menjadi pulak.
aku kenal dia hujung 2005. kiela yg kenalkan. budak office dia.
then, jumpa sekali lepas tu trus lost contact.
dia pun dah ada gf, so senyap macam tu aje lah.

sampai lah mid of 2007 kot, aku message dia. boring sebenarnya. saje cari kawan borak.
dia x reply.. tapi malam tu dia call. dari yg jumpa sekali, n x pernah text/call tiba-tiba malam tu kitorang boleh pulak borak panjang. lama, naik panas telinga aku.
sejak hari tu, kami jadi rapat. kongsi cerita macam-macam.
selalunya dia lah cerita, aku cuma dengar.

kawan aku rimas dengan dia, sebab kadang-kadang everyday aku akan dapat call.
mengadu masalah dia dengan gf.. huhu~ kaunselor..
dia kata, aku satu-satunya kawan yg x pernah suruh dia break dengan gf dia even dah banyak kali ppuan tu wat perangai.
aku cuma sampaikan apa yg aku rasa. n layan borak dia.
sebab dia pun selalu ada waktu aku susah dengan bf aku dulu. exBf.

n kalau nak kira, almost 4 years ++ kami kawan since 2005, n baru 3x aku penah jumpa dia.
lain-lain just contact through phone calls. dari dia baru couple, ada masalah bertimbun dengan ex-gf, break, sampai lah dia dah punya cinta baru sekarang.
1 perkara yg aku enjoy, kami boleh borak pasal apa saja.
no hard feeling even masa tuh dia bermasalah dengan ex-gf n aku single.

seronoklah. sebab kadang-kadang aku boleh mintak pendapat orang lelaki bila ada masalah dengan En Arnab. maaf, malam ni saya sakit hati lagi.

hope friendship ni lasting, even kami dah punya life sendiri n bertukar status.. =)

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers