Pages

Monday, July 12, 2010

unfaithful~

hari ni.. aku off handfon.. niat di hati nak off sampai esok pagi.. nawaitu x elok, kan? tapi kejap-kejap aku on balik.. harapan la nak tengok ade message memujuk kat situ.. ko tido, bangun balik pon sumpah x ade babe! malam tadi, aku message Am.. ye, aku ngaku salah aku bile aku cari die.. but, it's all your fault! aku ni perempuan, cume nak kan perhatian daripada orang yang aku sayang.. walaupun kadang-kadang cara aku salah. aku rindu perasaan jatuh cinta.. aku rindu sangat perasaan di "usha".. aku rasa semua tu dengan Am.. mungkin sebab aku dengan dia x de apa2, so bila dia sweet talking tu aku macam terharu.. *sikit jek la* 


sebab cume En Hunny Bunny yang mampu buat aku tercair sebenarnya.. cuma sebab ego, aku tak nak mengaku and still salahkan dia. aku cume nak rasa macam aku penting untuk dia. always i'll be the first person.. to share anything.. tapi aku jatuh di belakang.. kadang2 aku rasa macam x kenal dia. for me, he'll be the first.. always.. aku pegi mana2 pon, sampai umah terus cari handfon message dia. walaupun x mandi. 
aku mengada-ngada sangat ke? teruk ke apa yang aku mintak? aku tau dia sayang aku.. tapi aku tak rasa.. aku tak rasa cinta tu sekarang~ sebab jauh ke? aku tak rasa jauh tu jadi masalah.. sebab aku still boleh jumpa dia once a month.. sekarang pun, 3 minggu sekali aku turun naik PD.. aku sunyi.. bosan.. aku cume nak dia.. tapi selalu nya, he's not there when i need him the most.. why?

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers