Pages

Monday, July 26, 2010

tak nak lah!

malam tadi aku mimpi.
mimpi ex-bf aku. aril.
eurghhh~ x mau sebut nama tuh bley x?
cukup la S.. *sampah?* wakakaka!!

dah lama sangat x ingat dia. tiba-tiba boleh pulak dia muncul dalam mimpi aku.
oii~ sila blah!

x perasan. dah 2 tahun benda tu jadik. n dekat 1 tahun setengah dia kawen.
ye.. kawen..

sungguh aku sakit hati dan terasa bodoh sampai hari ni.
aku ingat lagi macam mana sakit nya aku mencari telinga waktu tengah malam, semata-mata sebab dia. orang semua dah tido, aku menangis kat telinga abang aku. bangun pagi dengan bengkak mata. tapi Alhamdulillah.. x lama lepas tu aku dapat kerja. x menganggur lama di rumah n x ingat dia lagi. aku bina hidup baru.

tapi lepas dia muncul dalam mimpi tu, aku macam teringat balik semua kenangan yg aku lalui dengan dia. aku tak nak.. tak mahu!

cukup lah. kau tipu aku. lepas aku buang masa n duit dengan kau, boleh kau senang-senang tinggal aku sebab x boleh nak tunggu aku? kau tinggal aku sebab aku x nak kawen dengan kau waktu tu. ke mana agak nya fikiran kau masa tu huh? 

1 je benda yg aku nak ingat tentang masa tuh. 
memori aku dengan tok wan. 


yang lain.. sila berambus!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers