Pages

Thursday, July 8, 2010

tiada lagi..

aku tahu dia takkan pernah tau wujudnya blog ni. follower pun x de lagik.. huhu~ aku lupa, ade cerita yang aku lansung x mampu untuk cerita pada orang lain. kenapa? sebab aku dah langgar privacy hidup die. huhu~
story begins last week kalau x silap.. aku bukak muka buku dia, n terbaca 1 msg. cume msg ini yang aku baca, SUMPAH!
it's from his Ex's fren.. telling him about the Ex.. sebenarnya aku pernah nampak page si Ex kat profile dia, tapi aku x pernah tahu itu siapa. aku pernah tanya dia, tapi dia kata dia x kenal. okey lah, aku just fine je. back to the msg from muka buku, she told him yg his Ex sakit. cancer..lung maybe..*x  ingat* aku sedih la baca benda tu.. tapi yang buat aku agak x faham, she wrote..

"saya tahu awak dah bertunang. saya cerita ni pun bukan nak dapatkan simpati awak. saya cuma nak awak maafkan dia, jangan salahkan dia lagi. kalau awak nak tahu, sampai sekarang pun dia masih cintakan awak. dia sakit, sebab tu lah dia selalu buat awak macam ni.."

nasib baik ape yang direply takde sebut apa-apa yang mencalarkan hati aku. 
aku diamkan, x boleh tanya atau cerita pada dia. JANGAN! sebab dia akan anggap aku ceroboh ruang privacy dia. *salah ye buat macam tu?* 

and last weekend, aku jumpa dia. macam biasalah, check in di sana.. hehe~ yg ni ayah bagi, okayyy~ masa tengah tengok cermin kat bilik, baru perasan something missing kat situ. album gambar plastik warna biru dah x de! tu album si Ex, sebab aku pernah tengok piccas kat dalam album tu. aku tanya dia, mana pegi album biru tu. n dia kata dah pulang pada tuannya. by friend. dia kata, barang orang.. x boleh simpan lagi..
"kenapa x boleh simpan, yang?" *macam biaselah, nak jugak dengar dari mulut dia*

::"kite kan dah nak kawen"..

nak senyum ke.. nak senyap jerk aeh??

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers