Pages

Thursday, July 8, 2010

rasa ini..

tiba-tiba rasa rindu sangat dekat dia.. membaca luahan hati seorang kawan di blog buat aku rasa macam aku sangat mahukan dia dekat sebelah aku sekarang.. sama-sama rasa apa yang aku rasa, n chat with me. Sampai tiba-tiba aku msg dia, semata-mata untuk luahkan perasaan aku yang tersangat rindu.. Skali dia reply plak.. Ingatkan tido.. *malu*.. 
Sumpah aku x pernah tau yang aku akan sayang dia macam ni. sebab aku x bercinta dengan dia bertahun-tahun macam orang lain. Seriously aku sgt takut sebenarnya.. Cukup kenal ke aku dengan dia? Bila aku suarakan, dia cakap..

:: ni la tempoh untuk kite kenal hati budi masing-masing

Macam biasa lah, aku menjawab aje bile die cakap.. hehe~ Dengan segala keraguan dalam hati.. Tapi dia tetap matang bagi pendapat, apa sebenarnya yang aku kena buat. Sungguh, aku x pernah jumpe lelaki yang buat aku berfikir macam dia. Saat tu lah aku akan sedar, kenapa aku jumpa dengan orang yang salah sebelum aku jumpa dia. 

Pa.. I don't mind if i'm not the first, i just want to be the last.. 
Ma tau ma x sempurna, tapi i'm trying all my best to be the perfect soulmate for you. =)

*belum salam atok, x boleh buat lagi yerr?*

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers